Just Another S!mple Life

Life is just simple but we made it complicated.. people alwiz try to do thing that they shouldn't do n da result only pain n sorrow deep inside their heart..

Sunday, October 17, 2004

lalalalalalala

huhuhuhuhuhu...dah lama tak jenguk blog aku ni...hari ni kebetulan aku tak tito lagi dari semalam coz satgi kul 9 ada exam ma..atoiii...so ada masa dalam 2 jam lagi..nak study..dah abis study...satgi tinggal nak tgk skit2 balik..takut lupa..bukan aku takmo tito..kang aku tito sure gila babeng mesti terbabas sampai kul 1 ker kul 2 ker apa ker..ha..kan dah naya jawabnya..sapa nak amik peksa aku?kang naya jer aku nak jawab kat ayah aku...ari ni nak masuk ari keempat org melayu posa....tadi aku sental ayo nescafe sampai dua gelas...uuuuuuu...satgi lepas abis exam kul 11 aku nak balik umah n tebabommm...terjun atas tilam n sleep...dapat tito satu jam ok gak arr...takut kang satgi sampai malam ni aku tak tito...mau dua ari tu gamaknya...perghh....nasib baik aku rasa agak segar skit ni..kalau tak mau naya aku takde mood nak jawab peksa satgi..nak drop dah takleh...hehehehehe...rindu nyer kat kengkawan suma...semalam tgk dak2 main futsal pastu pekena hawaian special n manggo special kat "chino's" (SS12)..pergh layan...caro..hhmmmmmm aku ingat nak sambung study skit...ADIOS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home