Just Another S!mple Life

Life is just simple but we made it complicated.. people alwiz try to do thing that they shouldn't do n da result only pain n sorrow deep inside their heart..

Wednesday, October 06, 2004

tah

alluuu kengkawan...ari yang sunyi sepi..dimanakah kengkawan ku ni...atoiii...bgn2 jer umah kosong...dah ler tu hp aku asyik berbunyi jer msg nyer...sekali tgk si aremay n kengkawan nyer mempromote dia nyer forum...
--->//10.12.33.75/communityxt(heheheh join ler kengkorg dia lebih kurang cam communityfx yang yazid buat dulu...kira ni pengganti yazid ler lebih kurang...kekeke..jgn marah yer aremay..hehehe...)sonok ler tu konon dia nyer forum dah leh org register suma...hahaha...hhhmmm rindu nyer aku kat kengkawan suma..bila diaorg nak balik ni..dah tak sabar dah ni...dah nak bulan puasa dah..atoi puasa yang last kat kolej..kekekek..n puasa yang last gak ngan kengkawan aku coz diaorg suma nak blah dah..atoii...(mesti aku rindu nak bersahur n berbuka ngan korg nanti)...hhhmmmm tadi gi umah shikin sat beli ayo...dahaga sgt...sebat jer ayo apa2 jer yang ada.hhmmm apa lagi ekk.hhmmm tgk si azza kemas baju..malam ni dia nak gi kedah,umah kak sya..atoii..lagi sorg plak nak memblahkan diri..pastu tinggal lah aku berdua ngan ude..ude ni pun taktau mana menghilangnya...merayap jer kerja..oit ude pulanglah ke pangkal jalan....umah tangga mu menanti di sini..hehehehe..apa lagi ekk ..hhmm...tahlah..malam nanti arr sambung lagi k ..ADIOs

0 Comments:

Post a Comment

<< Home