Just Another S!mple Life

Life is just simple but we made it complicated.. people alwiz try to do thing that they shouldn't do n da result only pain n sorrow deep inside their heart..

Saturday, October 02, 2004

Bosan nyer

ari2 yang membosankan..atoii....kawan2 suma dah takde...suma balik kg...aku? arrggghh malas arr nak balik..bukan ada apa2 kat kl tu pun...sedih pun ader gak ni...kawan2 suma dah nak abis study..aku ader lagi satu sem lagi...tadi my parent dtg lawat kejap...my twin pun ada...aku ader twin tau..bukan main2 betul2 nyer...tak tipu..mak aku kata tak baik menipu nanti masuk neraka "dibakar hangus" kekekeke...diaorg dah balik dah..kawan aku ada yang kuar gi seremban..mak aku nak dtg takleh ler nak kuar...dia ajak aku kuar sekali katanya malas nak kuar sengsorg ngan membe dia tu..kang mesti bosan..hahaha...saja jer aku..kalau mak aku tak dtg pun takmo aku kuar..malas arr..dah arr panas..kang gelap plak kulit aku yang sedia gelap ni..hehehe....(gelap xgelap sgt arr) malam ni ada tanyangan "anaconda2" kat dk cam malas nak g pun ada ni..membe ajak gi sekali..pk2 balik bila lagi lah aku nak gi tgk ngan diaorg reramai..dahlah diaorg nak blah dah...sob,sob,sob..sedih nyer aku...hehehhehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home