Just Another S!mple Life

Life is just simple but we made it complicated.. people alwiz try to do thing that they shouldn't do n da result only pain n sorrow deep inside their heart..

Saturday, October 02, 2004

life just isn't enough

aku masih berjaga lagi ni...xleh nak tito plak...dah kul 4 dah pun....
tadi baru lepas basuh baju sat...main game..melayari internet....
chatting n ++++....
manusia ni...kadang2 susah nak tafsir...
tak semua org dapat memahami apa yang org fikirkan ..setiap org punya fikiran berbeza...
tahlah aku dah taktau arr nak kata apa...byk benda nak pk...byk benda nak wat...arrgghhh suma buat tension jer...dalam penat kita nak jaga ati org,hati org lain kita sakitkan...ada waktu dan ketika nyer manusia ni ada macam2 ragam...tah arr...kabut arr bila pk tu suma...
aku tgh dgr lagu menjiwang skang ni...tah arr kalau dak2 ni arr kata lagu jiwang...bg aku biasa jer..lagu tetap lagu...irama tetap irama...yang penting hati tu...tah apa aku merapu pun aku taktau...thought about everything in life just make us suffer..feel pain n sorrow deep inside..that only lead us to all da bad thing..life just isn't like we desire...it just like we want it to be...nothing can change fate but we can..it all depend on us....
perrgghh....memang aku dah merapu gila dah ni...oklah ekk...nak shutdown pc plak...dah berapa jam buka dah...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home